May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۲۹۴
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
0

بررسی بروکر دلتا و ثبت‌نام در بروکر دلتا

بروکر DeltaFX در سال ۲۰۰۲ تأسیس شده است. این بروکر ۴ نوع حساب در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. این حساب‌ها به ترتیب نانو، استاندارد ، ECN و Fix Spread نام دارند.

درباره بروکر دلتا | DeltaFX

بروکر دلتا در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است و بروکر DeltaFX در بین ایرانیان شناخته شده است و در نقاط دیگر جهان به عنوان یک بروکر با اعتبار خوبی  شناخته می‌شود. طبق بیانیه‌ای درج شده در وبسایت خود، ماموریتش را «ارائه بهترین خدمات مالی برای معامله‌گران» توصیف کرده است که می‌خواهد با ارائه اسپردهای رقابتی و دسته وسیع از نماد‌ها، تریدرها را به سمت خود کشاند.

این بروکر از زبان فارسی در وبسایت و پشتیبانی مشتریان بهره می‌برد و واریز و برداشت ریالی را نیز پشتیبانی‌ می‌کند.

مزایای بروکر دلتا | DeltaFX

معرفی و بررسی بروکر دلتا | DeltaFX

معرفی و بررسی بروکر دلتا | DeltaFX

معایب بروکر دلتا | DeltaFX

1.متاتریدر 5 در حال حاضر ندارد.

2.اپلیکیشن موبایل Android / Ios ندارد.

البته طبق صحبتی که با بروکر دلتا داشتیم هر دو این معایب بزودی برطرف خواهد شد.

اگر قصد دارید وارد وبسایت اصلی این بروکر شوید از لینک زیر استفاده کنید.

https://www.deltafx.com

انواع حساب‌های بروکر DeltaFX

این بروکر ۴ نوع حساب در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. این حساب‌ها به ترتیب نانو، استاندارد و ECN و Fix Spread نام دارند.

حساب نانو:

این حساب نمادهای محدودتری نسبت به حساب استاندارد داشته، اسپردش شناور است و به گفته بروکر، سواپی وجود ندارد. تنها نکته قابل توجه این است که حداکثر مبلغی که می‌توانید در این حساب واریز کنید، ۱۰۰۰ دلار است. حداقل مبلغ نیز ۱۰ دلار می‌باشد.

حساب استاندارد:

این حساب لوریج ۱:۴۰۰ داشته، تمامی نمادهایی که بروکر ارائه می‌کند را در اختیار کاربران قرار داده و مانند حساب نانو، اسپرد شناور دارد. دیگر وجه تمایز این حساب با حساب نانو، مبلغ دیپوزیت است که برخلاف اکانت نانو، هیچ سقفی ندارد. حداقل مبلغ واریزی طبق گفته سایت، ۵۰ دلار است.

حساب اسپرد ثابت:

این حساب لوریج ۴۰۰ داشته و همانگونه که از نام آن پیداست اسپرد در آن ثابت است. این حساب مناسب معامله گرانی است که اسکلپ کار می‌کنند و می‌خواهند اسپرد آنها از قبل مشخص باشد. توجه داشته باشید که هزینه اسپرد در این حساب بالاتر است.

حساب ECN:

این حساب بروکر دلتا لوریج ۱:۲۰۰ داشته و سرعت بالایی در اجرای سفارشات دارد. اسپرد این حساب کم و شناور بوده و حداقل مبلغ واریزی آن، طبق اطلاعات سایت بروکر 200 دلار است.

معرفی و بررسی بروکر دلتا | DeltaFX

ثبت نام در بروکر دلتا

https://www.deltafx.com

افتتاح حساب در بروکر دلتا

کمیسیون برای هر نماد ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، معامله بر روی جفت ارز EURUSD، حدود 3 دلار کمیسیون دارد. XAUUSD در هر لات حدود 6.5 دلار  کمیسیون دارد. شما می‌تواند کمیسیون هر نماد را در پلتفرم متاتریدر 4 با رفتن به بخش جزئیات آن مشاهده کنید.

پرداخت ریبیت دلتا اف ایکس (بازپرداخت کارمزد به مشتری)

معامله‌گرانی که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند می‌توانند از مزیت پرداخت ریبیت بروکر دلتا استفاده کنند. در این حالت بروکر درصدی از کمیسیونی که به آن پرداخت کرده‌اید را به شما برمی‌گرداند! مقدار ریبیت به حجم معاملات انجام شده شما بستگی دارد اما به طور کلی مبلغ قابل توجه‌ای خواهد شد.

برای این منظور فقط لازم است به پشتیبانی بروکر دلتا در تلگرام پیام دهید و درخواست خود را اعلام کنید. در هفته اول هر ماه ریبیت شما را در بروکر دلتا محاسبه کرده و به حسابتان واریز خواهند کرد.

اطلاعات تکمیلی ریبیت بروکر Deltafx را می‌توانید در صفحه “ریبیت بروکرهای فارکس مشاهده نمایید.

نمادهای قابل معامله DeltaFX

این بروکر بیش از:

۱۱۰ جفت‌ارز فارکس

10 هزار رمز ارز و ۱۰ نماد کالایی (مانند نفت خام، طلا، نقره و …) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنوع ابزارهای معاملاتی بروکر DeltaFX می‌تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند.

واریز و برداشت در بروکر دلتا

بروکر دلتا روش‌های زیر را جهت واریز و برداشت پول در دسترس قرار داده است:

ارز دیجیتال

واریز و برداشت ریالی

webmoney کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت

PayPal

در کل، می‌توانیم بگوییم DeltaFX تنوع خوبی در روش‌های واریز و برداشت دارد و دست کاربران را جهت «انتقال» راحت‌ پول به حساب‌هایشان باز گذاشته است.

پلتفرم‌های معاملاتی DeltaFX

همانطور که می‌توانید در سایت رسمی این بروکر مشاهده نمایید، این بروکر در حال حاضر تنها از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ استفاده می‌کند. متاتریدر ۴ یک پلتفرم مشهور و مطرح است که سادگی و روان بودنش، آن را به گزینه‌ای محبوب بین تریدرها تبدیل کرده است. البته که در آینده نزدیک می‌تونید از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 هم استفاده کنید.

پشتیبانی بروکر دلتا

این بروکر پشتیبانی فارسی تلگرامی (https://t.me/Deltafx_Farsi) مناسبی دارد و شما می‌توانید در تلگرام با آن‌ها در تماس باشید. همچنین می‌توانید در کانال فارسی  (https://t.me/Deltafx)این بروکر عضو شوید و از جدید‌ترین اخبار این بروکر آگاهی یابید.

سایت این بروکر طراحی چشم‌نواز و مدرنی دارد. البته همیشه توجه داشته باشید که شما باید به دنبال خدمات و اعتبار و پشتوانه‌ی واقعی بروکر باشید.

تولید محتوای آموزشی در حساب اینستاگرام

این بروکر از آن دسته بروکرهایی است که برای شناخته‌تر شدن بین کاربران، شروع به تولید محتوای آموزشی و انتشار آن‌ها در اینستاگرام کرده است. این موضوع در کل نکته مثبتی است.

می‌توانید از اینجا

(https://instagram.com/delta.capitalmarket) به اینستاگرام فارسی این بروکر دسترسی پیدا کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر DeltaFX

برای ثبت نام در بروکر دلتا مراحل پیچیده‌ای نیاز ندارد و ثبت نام در این بروکر بسیار ساده است.

ابتدا باید در سایت بروکر دلتا ثبت‌نام کنید و پس از بارگذاری مدارک و احراز هویت، می‌توانید یک حساب معاملاتی ایجاد کرده و شروع به ترید کنید.

برای شروع مراحل ثبت نام از طریق دکمه زیر وارد صفحه ثبت نام وبسایت اصلی بروکر دلتا شوید.

ثبت نام در بروکر DeltaFX

پس از ورود به صفحه ثبت نام بروکر دلتا، مراحل را مانند آموزش ادامه دهید.

ایمیل خود را به همراه یک رمز عبور قوی وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل حروف بزرگ و کوچک لاتین، اعداد و کاراکتر (مانند $#%&) باشد.

در ادامه گزینه ثبت نام را کلیک کنید. ایمیلی برای شما ارسال شده است که حاوی لینک ورود به کابین شخصی شما است. به ایمیل خود مراجعه کرده و لینک را کلیک کنید.

ثبت نام شما تکمیل شده است. در مرحله بعد وارد صفحه ورود خواهید شد (تصویر زیر). نام کاربری خود (همان ایمیلی که با آن ثبت نام کردید) و رمز عبور خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات و کلیک بر روی دکمه ورود، وارد کابین اختصاصی خود خواهید شد. حال لازم است تا مراحل احراز هویت در بروکر را انجام دهید.

احراز هویت در بروکر دلتا

پس از ورود به کابین شخصی لازم است تا مراحل احراز هویت را انجام دهید. مراحل آموزش را مانند تصاویر ادامه دهید.

بر روی گزینه تکمیل پروفایل کلیک کنید.

در پنجره باز شده مانند تصویر زیر، اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید. مشخصات وارد شده باید دقیقا با مدرک شناسایی شما تطابق داشته باشد.

پس از تکمیل اطلاعات، به مرحله بعد بروید. در پنجره باز شده مانند تصویر زیر، باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات وارد شده باید صحیح و دقیق باشد.

پس از تکمیل به مرحله بعد بروید. در پنجره باز شده مانند تصویر زیر، لازم است تا یکی از مدارک شناسایی خود را آپلود کنید. شما می‌توانید از تصویر کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و… استفاده کنید.

پس از بارگذاری و ثبت اطلاعات، به مرحله بعد بروید. در پنجره بعدی مانند تصویر زیر، باید یک مدرک برای تایید آدرس محل سکونت خود را بارگذاری کنید. شما می‌توانید از قبوض خدماتی مانند آب، گاز، تلفن و… استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قبض مالیاتی، کارت بیمه یا هر مدرکی که مشخصات شما را به همراه آدرس در بر بگیرد، استفاده کنید.

پس از بارگذاری مدرک به صفحه بعد بروید. حال به آخرین مرحله احراز هویت بروکر دلتا رسیدیم (تصویر زیر). در این پنجره لازم است قوانین بروکر را به دقت مطالعه نمایید. در انتها تیک قوانین را بزنید و احراز هویت را به پایان برسانید.

مدارک شما توسط بروکر بررسی خواهد شد و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، حساب شما تایید می‌شود. حال می‌توانید نسبت به افتتاح حساب، واریز وجه و شروع به معامله اقدام نمایید.

افتتاح حساب در بروکر دلتا

بعد از اینکه مدارک شما از سمت بروکر تایید شد، می‌توانید برای افتتاح حساب معاملاتی از پنجره اصلی کابین شخصی خود اقدام کنید.

با کلیک بر روی گزینه “افزودن حساب واقعی” شما لیستی از حساب‌های قابل افتتاح را مشاهده خواهید کرد. با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب حساب خود، لوریج مورد نیاز خود را انتخاب کرده و گزینه ساخت حساب را کلیک کنید. حساب شما ساخته شده و می‌توانید اقدام به واریز پول و شروع معامله کنید.

شما می‌توانید اطلاعات حساب معاملاتی خود را در صفحه اصلی کابین شخصی مشاهده نمایید.

آیا بروکر دلتا برای ثبت نام مناسب است؟ |جمع‌بندی نهایی|

بروکر DeltaFX مدت قابل توجهی است که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد بروکر دلتا را می‌توان یک کارگزار بسیار خوب دانست.

نظرات کاربران ایرانی در مورد این بروکر متفاوت است و این موضوع می‌تواند به تفاوت سبک معاملاتی هر تریدر مربوط باشد. با این حال، معامله‌گران ایرانی از عملکرد این بروکر راضی هستند.

بروکر دلتا در وبسایت خود اعلام کرده توسط FSASVG رگوله شده است.

معرفی و بررسی بروکر دلتا | DeltaFX

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: